زمان مطالعه: 3 دقیقه

پزشک جراح ستون فقرات تهران

جراح ستون فقرات تهران : جراح ستون فقرات موظف به تشخیص و ارزیابی آسیب یا بیماری های ستون فقرات از طریق آزمایشات مخصوص می باشد ؛ که انجام جراحی اندام و ستون فقرات نیز در حوزه وظایف ایشان قرار دارد.

ستون فقرات چیست ؟

مهره ها ، دیسک های بین مهره ای و استخوان ها ؛ ستون فقرات را تشکیل داده اند.

ستون فقرات از مهم ترین اندام بدن محسوب می شود که وظیفه حمایت از بالاتنه را عهده دار است.

البته ناگفته نماند که پشتیبانی از نخاع نیز از دیگر وظایف ستون فقرات به شمار می رود.

متاسفانه این عضو از بدن ، در معرض آسیب ها و اختلالاتی قرار دارد که مواجهه با آن ها می تواند سبب بروز عوارض جدی برای فرد گردد.

اهمیت ویژه ستون فقرات ، مراجعه به جراح ستون فقرات را در زمان رویارویی با هر گونه درد یا ناراحتی در انین ناحیه ضروری می سازد ؛ چرا که در صورت مراجعه زودهنگام و درمان به موقع می توان از بروز عوارض وخیم ممانعت به عمل آورد.

جراح ستون فقرات تهران

انتخاب بهترین جراح ستون فقرات

در راستای انتخاب جراح ستون فقرات ، باید پارامترها و فاکتورهایی را مد نظر داشت.

در وهله اول ، باید بررسی کنید که آیا درمان بیماری شما در صلاحیت جراح ستون فقرات می باشد یا خیر ؟

پس از این که مراجعه به جراح ستون فقرات تایید شد ، باید در رابطه با میزان توانمندی و تبحر جراح مورد نظرتان و همچنین تجربیات کاری ایشان تحقیق نمایید.

البته توجه داشته باشید که تعدد جراحی های انجام شده ، صرفا مبیّن مهارت جراح نخواهد بود ، بلکه نتایج به دست آمده از این جراحی ها است که بر توانایی جراح مورد نظر دلالت می کند.

لذا توصیه می شود قبل از مراجعه به جراح ستون فقرات به خوبی در این زمینه تحقیق کنید و در نهایت با اطمینان خاطر به مطب ایشان رجوع فرمایید.

راه های انتخاب بهترین جراح ستون فقرات

قدم اصلی جهت یافتن بهترین جراح ستون فقرات ، انتخاب جراح بر اساس شهر محل سکونت می باشد.

به عنوان مثال ساکنین استان تهران باید بهترین متخصص و جراح ستون فقرات تهران را بیابند.

بدین منظور افراد می توانند ، از طریق پرس و جو از آشنایان و دوستان خود که زیر نظر یک جراح ستون فقرات ، تحت درمان قرار گرفته اند و از نتیجه درمان رضایت دارند ؛ نسبت به انتخاب بهترین جراح مبادرت نمایند.

جراح ستون فقرات تهران

جستجو در اینترنت از دیگر راه هایی است که در خصوص انتخاب بهترین جراح ستون فقرات می توان از آن بهره برد.

در این مرحله شما باید بر اساس یافته های خود ( نتایج تحقیق از دوستان و تحقیق در اینترنت ) ، لیستی تهیه نمایید و تعدادی از آن ها را جهت بررسی و آنالیز بیشتر انتخاب کنید.

همانطور که می دانید امروزه ، اکثر پزشکان بویژه پزشکان و جراحان مطرح ؛ دارای وبسایت های رسمی بوده و در فضای مجازی نیز صفحاتی دارند.

این آیتم می تواند شما را در یافتن بهترین جراح ستون فقرات به خوبی یاری دهد ؛ به نحوی که شما می توانید با ورود به سایت پزشک مورد نظر از رزومه کاری و سوابق کاری ایشان مطلع شوید.

همچنین می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان ورود یافته و نمونه کارهای ایشان را نیز ملاحظه فرمایید.

دکتر محمد ابراهیم طاهریان بهترین جراح ستون فقرات تهران و به عنوان یکی از برترین متخصصان ارتوپد در این استان شناخته می شوند که طی سال های طبابت شان توانسته اند با بکارگیری موثرترین تکنیک ها ، نتایج چشمگیری را در حوزه درمان کلیه بیماری های ستون فقرات ؛ برای مراجعین خود به ارمغان آورند.